Interesse?

 

We gaan graag met u in gesprek. Via het formulier hieronder kunt u uw vraag aan ons stellen. We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op. Bent u al klant en heeft u een inhoudelijke vraag? Ga naar het klantenportaal of neem contact op met Customer Support.

Heeft u een andere vraag? Dan kunt u deze rechtstreeks stellen aan de binnendienst via farmacie@pharmapartners.nl.

Veilig en efficiënt bellen met patiënten

Telefonie-integratie in Pharmacom

De telefonie-integratie matcht het inkomende telefoonnummer met de telefoonnummers geregistreerd in Pharmacom. Met één druk op de knop opent u het dossier (patiëntdashboard) van de patiënt.

Meer over telefonie-integratie

Inmiddels koppelen wij voor de telefonie-integratie in Pharmacom met veel verschillende partijen:

  • Vcare

  • Voiceworks (Enreach) (resellers: advitronics, bevede, wij regelen, cloud4companies, protelco, van den broek, tegetel, lankhof, vanderlaan, hallo, dkc, 0031ict, 2voip)

  • Cobbler / Contact makers

  • Via integratie software: 4care_telecom, axeos, cloudcti, mondago, redcactus, teleq, wdt_voip4all, wdt_ipbt, wdt_qonnecta, wecloudit, 10telecom, tsvgroep

Staat uw telefonie-leverancier hier niet tussen? Informeer dan eerst welke mogelijkheden uw telefonieleverancier ziet.

U kunt direct vanuit het dossier bellen naar de patiënt en hoeft dus niet meer te vragen naar de geboortedatum, waarmee u gemiddeld zo’n 10 seconden bespaart per telefoontje. Ook kunt u direct al uw aandacht aan de patiënt geven die u aan de lijn hebt, wat zorgt voor binding en meer tijd voor uw rol als zorgverlener. Tenslotte opent u dossiers niet meer handmatig wat de kans op fouten verkleint.

Voordelen

Klantonderzoek laat zien dat apotheken gemiddeld zo'n 330 telefoontjes per week ontvangen. Dit zijn zo'n 1.320 binnenkomende gesprekken per maand. 

Gemiddeld bespaart u met de telefoniekoppeling per inkomend gesprek zo'n 10 seconden. De tijdsbesparing per maand is dan gemiddeld 2 uur en 12 minuten. 

Van gemiddeld 60% van de patiënten staat een telefoonnummer in Pharmacom. Dat betekent dat de telefoniekoppeling voor 792 van die gesprekken werkt.

We gaan graag met u in gesprek. Via het contactformulier via de knop hieronder kunt u uw vraag aan ons stellen. We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Interesse?

 

De SMS Afpsraak Herinnering Service zorgt ervoor dat uw patiënten..

Extra service voor
uw patiënten

Efficiency en tijdwinst binnen uw praktijk

Klik op de onderstaande voordelen om meer informatie te lezen

Klantonderzoek laat zien dat apotheken gemiddeld zo'n 330 telefoontjes per week ontvangen. Dit zijn zo'n 1.320 binnenkomende gesprekken per maand. 

Voordelen

Meer over telefonie-integratie

Door middel van een extractie van uw agenda en patiëntgegevens (06-nummers), die met uw toestemming dagelijks door PharmaPartners wordt aangeleverd, kunt u volledig automatisch afspraakherinneringen versturen naar uw patiënten. De SMS teksten en verzendregels zijn volledig instelbaar naar de wensen van uw praktijk. Zo bepaalt u dus zelf wat voor tekst er in de SMS komt te staan en wanneer de SMS naar uw patiënten wordt verstuurd.

Klantcases

Verstuur eenvoudig, snel en betrouwbaar afspraak-herinneringen per SMS naar uw patiënten!

SMS-Afspraakherinnering

De SMS Afspraak Herinnering Service is een volledig online platform, dat naadloos gekoppeld wordt aan uw Medicom-systeem.