Interesse?

 

We gaan graag met u in gesprek. Via het formulier hieronder kunt u uw vraag aan ons stellen. We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op. Bent u al klant en heeft u een inhoudelijke vraag? Ga naar het klantenportaal of neem contact op met Customer Support.

Heeft u een andere vraag? Dan kunt u deze rechtstreeks stellen aan de binnendienst via farmacie@pharmapartners.nl.

Meer over Patiënt Dashboard

Patiënt Dashboard stelt u in staat om patiënten sneller te voorzien van antwoorden op hun vragen. U bent minder tijd kwijt met zoeken in Pharmacom en u ziet belangrijke informatie niet over het hoofd. Deze efficiëntie resulteert niet alleen in het sneller helpen van meer patiënten, maar draagt ook bij aan een verbeterde dienstverlening.

Daarnaast fungeert het Dasboard als een handig portaal naar diepere informatie in Pharmacom, waardoor u bijvoorbeeld vlotter ontbrekende opt-ins in het patiëntendossier kunt aanvullen, zoals die voor het LSP of labwaarden.

Dankzij de koppeling met het balie-wachtrijsysteem Recept & Nummer van Apotheek Partners helpt u patiënten sneller aan medicatie.

U bent minder tijd kwijt met zoeken in Pharmacom en u ziet belangrijke informatie niet over het hoofd.

Alle zorginhoudelijke en logistieke informatie van de betreffende patiënt in één overzichtelijk scherm.

Voordelen

Minder zoekwerk

Meer rust in de apotheek

Meer tijd voor zorg

Minder kans op het missen van informatie

Belangrijkste patiëntinformatie in één scherm

Patiënt Dashboard

Handel vragen van patiënten aan de balie of telefoon snel en eenvoudig af met de module Patiënt Dashboard in Pharmacom. De module toont alle zorginhoudelijke en logistieke informatie van een patiënt in één scherm.

Klantcases

We gaan graag met u in gesprek. Via het contactformulier via de knop hieronder kunt u uw vraag aan ons stellen. We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Interesse?

 

Rechtstreeks vanuit Medicom bellen

 

 

Meer rust in de apotheek

Minder zoekwerk

Klik op de onderstaande voordelen om meer informatie te lezen

Belangrijkste patiëntinformatie in één scherm

Voordelen

Meer over Patiënt Dashboard

De opzet is eenvoudig, maar levert verrassend veel tijdwinst op. Samengevat vindt er een herkenning plaats tussen uw telefooncentrale en Medicom-systeem. Zo ziet u de gegevens van de inkomende beller in uw scherm en kunt u vanuit daar direct naar de agenda of het dossier van de patiënt gaan. Andersom kunt u rechtstreeks vanuit het dossier van de patiënt uitgaand bellen.

Klantcases

Telefonie-Integratie Veilig en efficiënt bellen met patiënten

De Telefonie-integratie van PharmaPartners is de oplossing om uw telefoonverkeer makkelijk en snel te laten verlopen!