Terug naar overzicht
Interesse?
 
We gaan graag met u in gesprek. Via het formulier hieronder kunt u uw vraag aan ons stellen. We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op. Bent u al klant en heeft u een inhoudelijke vraag? Ga naar het klantenportaal of neem contact op met Customer Support.
Heeft u een andere vraag? Dan kunt u deze rechtstreeks stellen aan de binnendienst via farmacie@pharmapartners.nl.

Meer over Patiënt Dashboard
Patiënt Dashboard stelt u in staat om patiënten sneller te voorzien van antwoorden op hun vragen. U bent minder tijd kwijt met zoeken in Pharmacom en u ziet belangrijke informatie niet over het hoofd. Deze efficiëntie resulteert niet alleen in het sneller helpen van meer patiënten, maar draagt ook bij aan een verbeterde dienstverlening.
Daarnaast fungeert het Dasboard als een handig portaal naar diepere informatie in Pharmacom, waardoor u bijvoorbeeld vlotter ontbrekende opt-ins in het patiëntendossier kunt aanvullen, zoals die voor het LSP of labwaarden.
Dankzij de koppeling met het balie-wachtrijsysteem Recept & Nummer van Apotheek Partners helpt u patiënten sneller aan medicatie.
U bent minder tijd kwijt met zoeken in Pharmacom en u ziet belangrijke informatie niet over het hoofd.
Alle zorginhoudelijke en logistieke informatie van de betreffende patiënt in één overzichtelijk scherm.
Voordelen
Belangrijkste patiëntinformatie in één scherm
Minder zoekwerk
Meer rust in de apotheek
Meer tijd voor zorg
Minder kans op het missen van informatie
Belangrijkste patiëntinformatie in één scherm
Patiënt Dashboard
Handel vragen van patiënten aan de balie of telefoon snel en eenvoudig af met de module Patiënt Dashboard in Pharmacom. De module toont alle zorginhoudelijke en logistieke informatie van een patiënt in één scherm.

Klantcases
Apotheek Het Quadraat werkt efficiënter dankzij Patiënt Dashboard: “Alle informatie op één plek"
VeertienElf Media

Apotheker Swarte toont meerwaarde Innovatieplatform bij ontwikkeling Patiënt Dashboard
VeertienElf Media



We gaan graag met u in gesprek. Via het contactformulier via de knop hieronder kunt u uw vraag aan ons stellen. We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.
Interesse?
Integratie Huisartsentelefonie en Medicom maakt patiëntcontact gemakkelijker
Meino Kalwij | Huisartsentelefonie

Huisartsenpraktijk Schaapskamp snel overtuigd van de meerwaarde van de telefonie integratie
Henk Jan Besselink | Huisarts

Telefonie-integratie met Medicom welkome verademing voor MC Loudon
Wendy Stumpel | Praktijkmanager Medisch Centrum Loudon

Rechtstreeks vanuit Medicom bellen
Meer rust in de apotheek
Minder zoekwerk
Klik op de onderstaande voordelen om meer informatie te lezen
Belangrijkste patiëntinformatie in één scherm
Voordelen
Meer over Patiënt Dashboard
De opzet is eenvoudig, maar levert verrassend veel tijdwinst op. Samengevat vindt er een herkenning plaats tussen uw telefooncentrale en Medicom-systeem. Zo ziet u de gegevens van de inkomende beller in uw scherm en kunt u vanuit daar direct naar de agenda of het dossier van de patiënt gaan. Andersom kunt u rechtstreeks vanuit het dossier van de patiënt uitgaand bellen.

Klantcases



Telefonie-Integratie Veilig en efficiënt bellen met patiënten
De Telefonie-integratie van PharmaPartners is de oplossing om uw telefoonverkeer makkelijk en snel te laten verlopen!