Meer weten over de module Moet ik naar de dokter?
In september, oktober en november worden er online demonstraties gegeven. Schrijf je in via onze website!

GEREALISEERD

Joris den Uijl
Business Analist en Product Owner eHealth
088 688 8820
06 48607775
Digitale zelftriage (MINDD)
Meerwaarde voor in de huisartsenpraktijk
Het terugbrengen van het aantal laag-urgente telefoontjes naar de HAP en huisartsenpraktijk en het bieden van de juiste zorg op de juiste plek door de triage.
Probleemstelling:
In de huisartsenpraktijk kunnen laag urgente klachten per e-Consult afgehandeld worden of gepland worden via een online afspraak. Echter vinden er nu veel laag urgente telefoontjes naar de praktijk plaats. Daarnaast is in de huisartsenpost/huisartsenspoedpost behoefte om het aantal telefoontjes te reduceren en de triagemedewerkers te ontlasten. In de gecombineerde dag, nacht en weekendpraktijk bestaat de noodzaak om de juiste zorg naar de juiste plek te brengen.
terug naar het overzicht
Oplossing:
De functionaliteit “Moet ik naar de dokter?” is medio april toegevoegd aan MijnGezondheid.net en MedGemak voor, in eerste instantie, patiënten in de regio Almere en Zoetermeer. Gebruikers zien de optie “Moet ik naar de dokter?” alleen als de huisarts deze functionaliteit aanbiedt. Zodra de gebruiker de functionaliteit opent krijgt deze een aantal vragen te zien die beantwoord moeten worden. Hieruit volgt een advies over wat de gebruiker het beste kan doen. Ook kan men de optie “Moet ik naar de dokter?” gebruiken bij het maken van een afspraak. Het is inmiddels voor huisartsenpraktijken die gebruik maken van MijnGezondheid.net mogelijk om geheel vrijblijvend kennis te maken met deze module gedurende heel 2021. Dit betekent dat uw praktijk tot januari 2022 kosteloos kan ervaren wat het voordeel is van deze nieuw module in MijnGezondheid.net en MedGemak.
Klik hier voor meer informatie over MINDD.

"Moet ik naar de dokter?" in MedGemak

"Moet ik naar de dokter?" in MijnGezondheid.net

Stel direct uw vraag!

Digitale zelftriage (MINDD)
Probleemstelling:
In de huisartsenpraktijk kunnen laag urgente klachten per e-Consult afgehandeld worden of gepland worden via een online afspraak. Echter vinden er nu veel laag urgente telefoontjes naar de praktijk plaats. Daarnaast is in de huisartsenpost/huisartsenspoedpost behoefte om het aantal telefoontjes te reduceren en de triagemedewerkers te ontlasten. In de gecombineerde dag, nacht en weekendpraktijk bestaat de noodzaak om de juiste zorg naar de juiste plek te brengen.

Oplossing:
De functionaliteit “Moet ik naar de dokter?” is medio april toegevoegd aan MijnGezondheid.net en MedGemak voor, in eerste instantie, patiënten in de regio Almere en Zoetermeer. Gebruikers zien de optie “Moet ik naar de dokter?” alleen als de huisarts deze functionaliteit aanbiedt. Zodra de gebruiker de functionaliteit opent krijgt deze een aantal vragen te zien die beantwoord moeten worden. Hieruit volgt een advies over wat de gebruiker het beste kan doen. Ook kan men de optie “Moet ik naar de dokter?” gebruiken bij het maken van een afspraak. Het is inmiddels voor huisartsenpraktijken die gebruik maken van MijnGezondheid.net mogelijk om geheel vrijblijvend kennis te maken met deze module gedurende heel 2021. Dit betekent dat uw praktijk tot januari 2022 kosteloos kan ervaren wat het voordeel is van deze nieuw module in MijnGezondheid.net en MedGemak.
Klik hier voor meer informatie over MINDD.
Meerwaarde voor in de huisartsenpraktijk
Het terugbrengen van het aantal laag-urgente telefoontjes naar de HAP en huisartsenpraktijk en het bieden van de juiste zorg op de juiste plek door de triage.

Mike van der Schans
Business Analist en Product Owner eHealth
088 688 8820
06 43 02 01 07
Stel direct uw vraag!
