ONDERWERP
PharmaPartners wil medewerkers in de apotheek onder de titel ‘Lekker werken’ snel van hun alledaagse ICT ergernissen gaan verlossen, door met een apart team alledaagse irritaties (die in korte tijd aan te passen zijn) op te pakken.
#Lekkerwerken
Probleemstelling:
Regelmatig vragen wij u om feedback. Een van de zaken die u ons teruggeeft, is dat u graag ziet dat we meer en sneller dagelijkse ergernissen in Pharmacom oplossen. Deze feedback nemen we ter harte en in 2021 hebben we met u de afspraak gemaakt dat we onder de titel #lekkerwerken meldingen van alledaagse ICT-ergernissen voor u aanpakken.
Oplossing:
Daarom besteden we nu meer tijd aan het oplossen van deze meldingen en gaan we hier ieder kwartaal voor u mee aan de slag. In versie 516 zijn er 56 meldingen voor u opgelost. In dit overzicht op het klantenportaal ziet u welke meldingen dat zijn.
De meldingen die we in versie 518 oplossen, bevinden zich in verschillende functionaliteiten binnen Pharmacom. Bekijk het overzicht van alle opgeloste meldingen op mijn.pharmapartners.nl via deze link.
Ook in versie 520 hebben we meldingen opgelost. Hierbij zitten de meldingen die via mijn.pharmapartners.nl onder de noemer #lekkerwerken zijn ingediend. Daarnaast hebben we de top 20 aan meldingen van Customer Support opgelost.
#lekkerwerken
We zijn dus al aan de slag geweest met het oplossen van meldingen en hier gaan we zeker mee door. Wilt u daarom ergernissen en verbetervoorstellen aan ons melden via een melding op mijn.pharmapartners.nl? Samen met de Commissie Applicatie Pharmacom (CAP) prioriteren we deze meldingen en lossen we elke nieuwe versie van Pharmacom een aantal ergernissen op. Zo kunt u lekker werken in Pharmacom.
Wilt u meer lezen over de opgeleverde of nog in ontwikkeling zijnde onderdelen voor #Lekkerwerken? Klik dan onderstaand op één van de buttons. De onderdelen zijn onderverdeeld in AL GEREALISEERD, STRAKS en LATER. Waarbij de onderwerpen die bij AL GEREALISEERD staan opgeleverd zijn in versie 516 en 518, de onderwerpen die bij STRAKS staan worden opgeleverd in de volgende versie (520) en de onderwerpen die u terugvindt bij LATER zijn we momenteel aan het onderzoeken. Een planning voor deze onderwerpen volgt later.
AL GEREALISEERD
STRAKS
LATER
Meerwaarde voor in de apotheek
Wilt u ook uw bijdrage leveren aan #lekkerwerken in Pharmacom? Dat kan heel gemakkelijk. U dient uw melding in via het klantenportaal (mijn.pharmapartners.nl). Log in op het portaal, klik rechts op ‘meldingen’ en dien uw verzoek in.
Tip voor het indienen van uw melding! We krijgen het beste inzicht in de verbeterpunten die we kunnen doorvoeren op basis van uw melding, als u de huidige (onwenselijke) situatie schetst. Wat doet u nu? Waarom is dit vervelend? En vooral: wat is voor u de gewenste oplossing of situatie?
terug naar het overzicht



Stel direct uw vraag!
#Lekkerwerken
ONDERWERP
PharmaPartners wil medewerkers in de apotheek onder de titel ‘Lekker werken’ snel van hun alledaagse ICT ergernissen gaan verlossen, door met een apart team alledaagse irritaties (die in korte tijd aan te passen zijn) op te pakken.
Oplossing:
Regelmatig vragen wij u om feedback. Een van de zaken die u ons teruggeeft, is dat u graag ziet dat we meer en sneller dagelijkse ergernissen in Pharmacom oplossen. Deze feedback nemen we ter harte en in 2021 hebben we met u de afspraak gemaakt dat we onder de titel #lekkerwerken meldingen van alledaagse ICT-ergernissen voor u aanpakken.
Probleemstelling:
Daarom besteden we nu meer tijd aan het oplossen van deze meldingen en gaan we hier ieder kwartaal voor u mee aan de slag. In versie 516 zijn er 56 meldingen voor u opgelost. In dit overzicht op het klantenportaal ziet u welke meldingen dat zijn.
We zijn dus al aan de slag geweest met het oplossen van meldingen en hier gaan we zeker mee door. Wilt u daarom ergernissen en verbetervoorstellen aan ons melden via een melding op mijn.pharmapartners.nl? Samen met de Commissie Applicatie Pharmacom (CAP) prioriteren we deze meldingen en lossen we elke nieuwe versie van Pharmacom een aantal ergernissen op. Zo kunt u lekker werken in Pharmacom.

Meerwaarde voor in de apotheek
Wilt u ook uw bijdrage leveren aan #lekkerwerken in Pharmacom? Dat kan heel gemakkelijk. U dient uw melding in via het klantenportaal (mijn.pharmapartners.nl). Log in op het portaal, klik rechts op ‘meldingen’ en dien uw verzoek in.
Tip voor het indienen van uw melding! We krijgen het beste inzicht in de verbeterpunten die we kunnen doorvoeren op basis van uw melding, als u de huidige (onwenselijke) situatie schetst. Wat doet u nu? Waarom is dit vervelend? En vooral: wat is voor u de gewenste oplossing of situatie?
Update april 2021:
Ook in versie 518 (verwacht in juli 2021) zijn een aantal meldingen opgelost. Dit keer zijn het meldingen uit de top 20 zoals Customer Support die heeft samengesteld vanuit meldingen en zijn het meldingen over de module ‘declareren – verrekening zorgverzekeraars’.
We zijn dus al aan de slag geweest met het oplossen van zoveel mogelijk meldingen. Hier gaan we zeker mee door: ieder kwartaal werken al onze ontwikkelteams twee weken lang aan het oplossen van meldingen. Zo kunt u lekker werken in Pharmacom.

Stel direct uw vraag!
Wilt u meer lezen over de opgeleverde of nog in ontwikkeling zijnde onderdelen voor #Lekkerwerken? Klik dan onderstaand op één van de buttons. De onderdelen zijn onderverdeeld in AL GEREALISEERD, STRAKS en LATER. Waarbij de onderwerpen die bij AL GEREALISEERD staan opgeleverd zijn in versie 516 en 518, de onderwerpen die bij STRAKS staan worden opgeleverd in de volgende versie (520) en de onderwerpen die u terugvindt bij LATER zijn we momenteel aan het onderzoeken. Een planning voor deze onderwerpen volgt later.
AL GEREALISEERD
LATER
STRAKS