Roadmap en

klantafspraken

Update

van de klantafspraken 2024 zijn behaald

Sasja Spitsbaard

Verbeteren herhaalproces

Cees van Huët

Mutatiehistorie

Esther Struijs – Koerts &
Johan Bekkers

Recept achteraf aanpassen - Receptverwerking optimaliseren

Eline Buijze - Cense

MITZ Toestemmings-voorziening

Anne van Tuijl

Herhaalservice bericht

Sandra Banks

MITZ Toestemmings-voorziening

Karlijn Horsten

Patiëntfoto

Anne van Tuijl
Triage-integratie Klinik

Anne van Tuijl

Zorgverlener informeren over ingeplande afspraak

Farmacie

Voor de roadmap specifiek voor apotheken kunt u hier klikken:

Huisartsenzorg

Voor de roadmap gericht op huisartsenpraktijken kunt u hier vinden:  

Ook in de digitale versie van onze PharmaPaper geven we u graag een update van onze klantafspraken. Ook delen we graag een overzicht van de belangrijkste onderwerpen en ontwikkelingen op de  digitale roadmap.

De roadmap bevat alle actuele updates en biedt u inzicht in onze voortgang, evenals de specifieke klantafspraken die we jaarlijks maken. Deze klantafspraken zijn aangegeven met een roze accent; door op een onderwerp te klikken, kunt u meer lezen over de inhoud van de afspraken en de status hiervan.

 

Onze klantafspraken zijn een belangrijk onderdeel van onze samenwerking. Elk jaar stellen we deze afspraken vast, zodat u precies weet wat u van ons kunt verwachten en hoe wij u optimaal ondersteunen.

We zijn blij te kunnen melden dat we alle klantafspraken van 2024 behaald hebben!

 

Lees de verhalen van onze medewerkers die het afgelopen jaar hebben gewerkt aan de klantenafspraken.

Verhalen van onze medewerkers

Toegang tot de digitale roadmaps inclusief klantenafspraken voor 2024

Bent u geïnteresseerd in meer details over een specifieke klantafspraak? Bij elk onderwerp kunt u doorklikken naar een interactieve omgeving met aanvullende informatie. Hier vindt u gedetailleerde informatie over de gemaakte afspraken en onze gezamenlijke doelen.

Interactie per klantafspraak

De digitale roadmap kent u inmiddels natuurlijk al. Deze hebben we vaker met u gedeeld en staat wellicht ook al opgeslagen onder uw favorieten. Maar u ziet wellicht wel een verandering in het uiterlijk van de roadmap. Ook hier is onze nieuwe huisstijl doorgevoerd. Wij hopen dat de roadmap zo nog gebruiksvriendelijker is en u de belangrijke informatie nog makkelijker kunt vinden.

Nieuwe look en feel

Stel uw vragen

Heeft u vragen over de klantafspraken, andere onderwerpen, of wilt u ons feedback geven? Neem dan gerust contact met ons op via marketing@pharmapartners.nl

Scrollable Longpage

Lees de verhalen van onze medewerkers die het afgelopen jaar hebben gewerkt aan de klantenafspraken.

Verhalen van onze medewerkers

Bent u geïnteresseerd in meer details over een specifieke klantafspraak? Bij elk onderwerp kunt u doorklikken naar een interactieve omgeving met aanvullende informatie. Hier vindt u gedetailleerde informatie over de gemaakte afspraken en onze gezamenlijke doelen.

Interactie per klantafspraak

De digitale roadmap kent u inmiddels natuurlijk al. Deze hebben we vaker met u gedeeld en staat wellicht ook al opgeslagen onder uw favorieten. Maar u ziet wellicht wel een verandering in het uiterlijk van de roadmap. Ook hier is onze nieuwe huisstijl doorgevoerd. Wij hopen dat de roadmap zo nog gebruiksvriendelijker is en u de belangrijke informatie nog makkelijker kunt vinden.

Nieuwe look en feel

Ook in de digitale versie van onze PharmaPaper geven we u graag een update van onze klantafspraken. Ook delen we graag een overzicht van de belangrijkste onderwerpen en ontwikkelingen op de  digitale roadmap.

van de klantafspraken 2024 zijn behaald

Roadmap en

klantafspraken

Update

Farmacie

Voor de roadmap specifiek voor apotheken kunt u hier klikken:

De roadmap bevat alle actuele updates en biedt u inzicht in onze voortgang, evenals de specifieke klantafspraken die we jaarlijks maken. Deze klantafspraken zijn aangegeven met een roze accent; door op een onderwerp te klikken, kunt u meer lezen over de inhoud van de afspraken en de status hiervan.

 

Onze klantafspraken zijn een belangrijk onderdeel van onze samenwerking. Elk jaar stellen we deze afspraken vast, zodat u precies weet wat u van ons kunt verwachten en hoe wij u optimaal ondersteunen.

We zijn blij te kunnen melden dat we alle klantafspraken van 2024 behaald hebben!

 

Huisartsenzorg

Voor de roadmap gericht op huisartsenpraktijken kunt u hier vinden:  

Toegang tot de digitale roadmaps inclusief klantenafspraken voor 2024

Stel uw vragen

Heeft u vragen over de klantafspraken, andere onderwerpen, of wilt u ons feedback geven? Neem dan gerust contact met ons op via marketing@pharmapartners.nl

Esther Struijs – Koerts
& Johan Bekkers
Recept achteraf aanpassen - Receptverwerking optimaliseren

Wanneer men achteraf, na het afronden van de receptverwerking, voor een recept een aanpassing in hoeveelheid of label wil doorvoeren, hoeft men in Pharmacom niet meer het recept te laten vervallen en opnieuw aan te maken. Met deze optimalisatie wordt tijd bespaard tijdens de receptverwerking in de apotheek omdat het werk niet dubbel gedaan hoeft te worden. 

Wat is de meerwaarde van deze klantafspraak voor de klant?

Na het afronden van de receptverwerking kan de hoeveelheid en het label aangepast worden vanuit de medicatiehistorie. Dit kan bijvoorbeeld wanneer er een bepaald geneesmiddel niet (voldoende) op voorraad is, een patiënt aangeeft meer medicatie te willen ontvangen in verband met een aanstaande vakantie, of bijvoorbeeld wanneer er minder medicatie nodig is omdat er nog ontslag-medicatie vanuit het ziekenhuis is meegegeven.

Hoe is er invulling gegeven aan deze klantafspraak?

Eline Buijze - Cense
MITZ Toestemmings-voorziening

Met Mitz kunnen patiënten zelf online toestemming registreren. Mitz is een portaal waar alle leveranciers op kunnen aansluiten, waardoor er één centraal register ontstaat. Dit biedt meerwaarde voor de patiënt en de zorgverleners.

Wat is de meerwaarde van deze klantafspraak voor de klant?

Mitz is gerealiseerd in Medicom en Pharmacom. We zitten momenteel nog in de pilotfase, opschaling zal volgend jaar plaatsvinden.

Hoe is er invulling gegeven aan deze klantafspraak?

Anne van Tuijl
Triage-integratie Klinik

De meerwaarde van deze klantafspraak voor de klant is dat praktijken beter geïnformeerd zijn over digitaal gestelde zorgvragen door patiënten omdat ze voorzien zijn van een uitgebreide zelftriage. Daarnaast houden ze meer regie over wat en wanneer deze vragen beantwoord (kunnen) worden, en is de administratielast verminderd door automatisch de journaalregistratie alvast klaar te zetten.

Wat is de meerwaarde van deze klantafspraak voor de klant?

Er is invulling gegeven aan deze klantafspraak door zelftriage (Klinik) te integreren in MijnGezondheid.net, waar patiënten direct zelf een triage kunnen doorlopen. Daarnaast is het mogelijk gemaakt om de uitkomsten van deze zelftriage(s) direct te delen met de praktijk in Medicom.

Hoe is er invulling gegeven aan deze klantafspraak?