Maak kennis met de nieuwe huisstijl
Nieuw jasje

In de afgelopen periode heeft u via steeds meer kanalen kennis mogen maken met onze strategische visie "Oog voor de mens, zicht op techniek". Een visie die over de toekomstbestendigheid van de eerstelijnszorg gaat. Het kan u dan ook niet ontgaan zijn dat we passend bij deze visie en strategie, ook onze huisstijl onder de loep hebben genomen.
Vanaf nu staan onze kleuren, vormen en uitstraling symbool voor deze vernieuwing en toekomstgerichtheid. De afgelopen periode hebben we u via verschillende kanalen al kennis laten maken met deze nieuwe stijl en met trots presenteren we ook de PharmaPaper nu in deze stijl! We zijn niet alleen digitaal gegaan op basis van uw feedback, maar hebben ook de stijl overzichtelijk, duidelijk en toekomstgericht gemaakt. U zult onze nieuwe stijl de komende periode steeds vaker tegenkomen, van onze website tot in al onze communicatie en publicaties.




Met deze huisstijl willen we niet alleen visueel vernieuwen, maar ook beter uitdragen wie we zijn en wat we belangrijk vinden. Onze nieuwe look en feel straalt helderheid, toegankelijkheid en innovatie uit en helpt ons om de kern van onze boodschap krachtiger over te brengen. Elk element van de nieuwe stijl, van de kleuren tot de typografie, is zorgvuldig gekozen om onze identiteit en ambitie te weerspiegelen. Altijd met oog voor de mens en zicht op techniek!
Een frisse uitstraling die onze identiteit en ambitie versterkt
In dit magazine leest u meer over de visie en strategie die ons heeft geïnspireerd en welke inhoudelijke projecten hierbij horen. Want een nieuwe stijl is mooi en het hebben van een visie en duidelijke strategie is niet onbelangrijk, maar voor PharmaPartners is het belangrijkste om deze visie en strategie in de praktijk vorm te geven.
 
Zo dragen we met onze ICT-oplossingen bij aan het toegankelijk, efficiënt en betaalbaar houden van de eerstelijnszorg. Voor de patiënt én voor de zorgverlener. Dát is waar PharmaPartners voor staat!
Benieuwd naar het verhaal achter deze vernieuwing?
Ga naar vorige
Ga naar volgende
Vorig artikel
Volgende artikel
In dit magazine leest u meer over de visie en strategie die ons heeft geïnspireerd en welke inhoudelijke projecten hierbij horen. Want een nieuwe stijl is mooi en het hebben van een visie en duidelijke strategie is niet onbelangrijk, maar voor PharmaPartners is het belangrijkste om deze visie en strategie in de praktijk vorm te geven.
 
Zo dragen we met onze ICT-oplossingen bij aan het toegankelijk, efficiënt en betaalbaar houden van de eerstelijnszorg. Voor de patiënt én voor de zorgverlener. Dát is waar PharmaPartners voor staat!
Benieuwd naar het verhaal achter deze vernieuwing?
Met deze huisstijl willen we niet alleen visueel vernieuwen, maar ook beter uitdragen wie we zijn en wat we belangrijk vinden. Onze nieuwe look en feel straalt helderheid, toegankelijkheid en innovatie uit en helpt ons om de kern van onze boodschap krachtiger over te brengen. Elk element van de nieuwe stijl, van de kleuren tot de typografie, is zorgvuldig gekozen om onze identiteit en ambitie te weerspiegelen. Altijd met oog voor de mens en zicht op techniek!
Een frisse uitstraling die onze identiteit en ambitie versterkt




In de afgelopen periode heeft u via steeds meer kanalen kennis mogen maken met onze strategie ”Oog voor de mens, zicht op techniek”. Het kan u dan ook niet ontgaan zijn dat we passend bij deze visie en strategie, ook onze huisstijl onder de loep hebben genomen.
Vanaf nu staan onze kleuren, vormen en uitstraling symbool voor onze vernieuwing en toekomstgerichtheid. De afgelopen periode hebben we verschillende middelen in deze nieuwe stijl met u gedeeld en met trots presenteren we ook de PharmaPaper in deze stijl! We zijn niet alleen digitaal gegaan op basis van uw feedback, maar hebben ook de stijl overzichtelijk, duidelijk en toekomstgericht gemaakt. U zult onze nieuwe stijl de komende periode steeds vaker tegenkomen, van onze website tot al onze communicatie en publicaties.
Maak kennis met de nieuwe huisstijl
Nieuw jasje
