Ter vergelijking: de gemiddelde NPS van Nederlandse softwarebedrijven is +5.

Het moment waarop u de uitnodiging voor dit onderzoek ontvangt, kan afwijken van het moment waarop een collega van een andere apotheek of praktijk deze uitnodiging ontvangt. Iedere maand krijgt namelijk een andere, representatieve groep klanten de uitnodiging. Zo geven u en uw collega’s ons iedere maand feedback en kunnen we met deze feedback het hele jaar door verbeteren.

Wat zijn de thema’s waarop u ons goed scoort?

Service:
klanten laten ons weten dat ze tevreden zijn over onze service. Zo vertellen klanten over hele fijn en snelle hulp, kundig advies, duidelijke uitleg en prettige communicatie.

Functionaliteit:
klanten geven aan dat onze systemen prettig werken. Ze benoemen dat het systeem gebruiksvriendelijk, fijn, duidelijk en soepel is. Daarnaast laten zij weten dat de software goed inspeelt op maatschappelijke ontwikkelingen.

We zijn ontzettend blij met de positieve feedback die we terugkrijgen.
Wel nemen we het onderzoek vooral af om te leren over mogelijke verbeterpunten.

Wat zijn de thema’s waarop u verbetering verwacht en hoe zorgen wij hiervoor? Aangezien niet alle feedback vanuit de verschillende klantgroepen hetzelfde is, pakken onze afdelingen verschillende onderdelen van de feedback op.

Nog geen uitnodiging voor het onderzoek gehad?

Geeft u uw mening?
Dan geven wij aan het Rode Kruis.

Wij waarderen het enorm als u de tijd en moeite neemt om te reageren en zetten hier graag iets tegenover. Uw mening staat gelijk aan een donatie aan het Rode Kruis. Dus geeft u uw mening? Dan geven wij aan het Rode Kruis.

Op deze pagina leest u de resultaten van kwartaal 3 uit dit onderzoek. Voor het gemiddelde rapportcijfer hanteren wij de Net Promoter Score (NPS)-aanpak. Wilt u hier meer over weten? Lees dan verder in het portaalartikel over de NPS op mijn.pharmapartners.nl.
Daarnaast leest u op deze pagina welke acties wij nemen om uw feedback om te zetten tot verbetering van onze organisatie.

Wat vindt u van PharmaPartners?

Uw mening is van groot belang voor ons. Daarom meten wij uw tevredenheid op basis van de vraag ‘Hoe waarschijnlijk is het dat u PharmaPartners aanbeveelt bij uw collega?’ Zo geeft u ons waardevolle feedback waarmee we onze producten en dienstverlening continu kunnen verbeteren.

Huisartsenzorg

Voor elke extra module moet bijbetaald worden.

Ontwikkelingen duren te lang. De prioriteit lijkt op innovatie te liggen, in plaats van echte verbeteringen in bestaande functionaliteit.

Innovaties vinden plaats buiten de reguliere onderhoudsgelden. Binnen de onderhoudsgelden besteden we veel capaciteit aan onderhoud, beveiliging en wet- en regelgeving. Daarnaast bestaat voor dit soort feedback de afspraak over #LekkerWerken. Vanuit deze afspraak pakken we kleine ergernissen en wensen aan in bestaande functionaliteit, zodat uw applicatie lekkerder werkt.

Op dit moment werken we aan een transparanter prijsmodel. Hiermee willen we u een prijsoverzicht geven van alle losse modules en mogelijke bundelkortingen.

Farmacie Groepen

In specifieke modules als Digitaal Recept, kinderdoseringen, logistiek en financieel is nog veel verbetering mogelijk.

Samen met de CAP en CAM komen wij dit jaar tot een voorstel voor ontwerp en plan van aanpak voor het digitaal fiatteren van GDS (baxter-)medicatie.

EHealth

Over de eHealth-functionaliteiten is geen specifieke feedback ontvangen.

Farmacie individueel

De wachttijd bij Customer Support is te lang, net als de tijd die het duurt voordat je terugkoppeling krijgt op jouw melding.

We hebben in de zomerperiode diverse backlog challenges georganiseerd, waarbij de gehele Business Unit Farmacie heeft bijgedragen om onze backlog van meldingen te verminderen. Om de wachttijd te verminderen, zijn we nieuwe Customer Support specialisten aan het opleiden.  

Aanpassingen aan de software gaan traag en de bestaande software sluit niet altijd aan op onze wensen of bevat fouten.

In het traject #lekkerwerken verzamelen we kleine irritaties en problemen waarvan we er iedere versie zo’n 10 tot 50 oplossen. Ook zijn we bezig met het versnellen van de versie uitrol, zodat ontwikkelingen sneller bij de klant terechtkomen.

1.380,-

We zijn ontzettend blij met de positieve feedback die we terugkrijgen.
Wel nemen we het onderzoek vooral af om te leren over mogelijke verbeterpunten.

Farmacie Groepen

Innovaties vinden plaats buiten de reguliere onderhoudsgelden. Binnen de onderhoudsgelden besteden we veel capaciteit aan onderhoud, beveiliging en wet- en regelgeving. Daarnaast bestaat voor dit soort feedback de afspraak over #LekkerWerken. Vanuit deze afspraak pakken we kleine ergernissen en wensen aan in bestaande functionaliteit, zodat uw applicatie lekkerder werkt.

Ontwikkelingen duren te lang. De prioriteit lijkt op innovatie te liggen, in plaats van echte verbeteringen in bestaande functionaliteit.

Wat zijn de thema’s waarop u verbetering verwacht en hoe zorgen wij hiervoor? Aangezien niet alle feedback vanuit de verschillende klantgroepen hetzelfde is, pakken onze afdelingen verschillende onderdelen van de feedback op.

Samen met de CAP en CAM komen wij dit jaar tot een voorstel voor ontwerp en plan van aanpak voor het digitaal fiatteren van GDS (baxter-)medicatie.

Functionaliteit:
klanten geven aan dat onze systemen prettig werken. Ze benoemen dat het systeem gebruiksvriendelijk, fijn, duidelijk en soepel is. Daarnaast laten zij weten dat de software goed inspeelt op maatschappelijke ontwikkelingen.

Service:
klanten laten ons weten dat ze tevreden zijn over onze service. Zo vertellen klanten over hele fijn en snelle hulp, kundig advies, duidelijke uitleg en prettige communicatie.

Op deze pagina leest u de resultaten van kwartaal 3 uit dit onderzoek. Voor het gemiddelde rapportcijfer hanteren wij de Net Promoter Score (NPS)-aanpak. Wilt u hier meer over weten? Lees dan verder in het portaalartikel over de NPS op mijn.pharmapartners.nl.
Daarnaast leest u op deze pagina welke acties wij nemen om uw feedback om te zetten tot verbetering van onze organisatie.

Uw mening is van groot belang voor ons. Daarom meten wij uw tevredenheid op basis van de vraag ‘Hoe waarschijnlijk is het dat u PharmaPartners aanbeveelt bij uw collega?’ Zo geeft u ons waardevolle feedback waarmee we onze producten en dienstverlening continu kunnen verbeteren.

Wat vindt u van PharmaPartners?

In specifieke modules als Digitaal Recept, kinderdoseringen, logistiek en financieel is nog veel verbetering mogelijk.

EHealth

Op dit moment werken we aan een transparanter prijsmodel. Hiermee willen we u een prijsoverzicht geven van alle losse modules en mogelijke bundelkortingen.

Voor elke extra module moet bijbetaald worden.

Huisartsenzorg

Aanpassingen aan de software gaan traag en de bestaande software sluit niet altijd aan op onze wensen of bevat fouten.

In het traject #lekkerwerken verzamelen we kleine irritaties en problemen waarvan we er iedere versie zo’n 10 tot 50 oplossen. Ook zijn we bezig met het versnellen van de versie uitrol, zodat ontwikkelingen sneller bij de klant terechtkomen.

Wat zijn de thema’s waarop u ons goed scoort?
Ter vergelijking: de gemiddelde NPS van Nederlandse softwarebedrijven is +5.

1.380,-

Wij waarderen het enorm als u de tijd en moeite neemt om te reageren en zetten hier graag iets tegenover. Uw mening staat gelijk aan een donatie aan het Rode Kruis. Dus geeft u uw mening? Dan geven wij aan het Rode Kruis.

Over de eHealth-functionaliteiten is geen specifieke feedback ontvangen.

Geeft u uw mening?
Dan geven wij aan het Rode Kruis.

Het moment waarop u de uitnodiging voor dit onderzoek ontvangt, kan afwijken van het moment waarop een collega van een andere apotheek of praktijk deze uitnodiging ontvangt. Iedere maand krijgt namelijk een andere, representatieve groep klanten de uitnodiging. Zo geven u en uw collega’s ons iedere maand feedback en kunnen we met deze feedback het hele jaar door verbeteren.

Nog geen uitnodiging voor het onderzoek gehad?

We hebben in de zomerperiode diverse backlog challenges georganiseerd, waarbij de gehele Business Unit Farmacie heeft bijgedragen om onze backlog van meldingen te verminderen. Om de wachttijd te verminderen, zijn we nieuwe Customer Support specialisten aan het opleiden.  

De wachttijd bij Customer Support is te lang, net als de tijd die het duurt voordat je terugkoppeling krijgt op jouw melding.

Farmacie individueel