Servicerapportage

In de servicerapportage informeren wij u over de behaalde service levels van afgelopen maand en geven wij u diverse tips om zo efficiënt mogelijk gebruik te maken van uw applicatie.

Performance is een belangrijk onderdeel van een HIS. Maar niet alleen op het gebied van de software, maar ook de performance van de Customer Support afdeling is belangrijk. U wilt namelijk niet te lang in de wacht staan bij een vraag of opmerking.

In de servicerapportage vertellen we u meer over de duur van telefoongesprekken, hoe snel er gereageerd wordt op uw vragen en hoe zo efficiënt mogelijk gebruik gemaakt kan worden van de applicatie.

Performance

In de servicerapportage informeren wij u over de behaalde service levels van afgelopen maand en geven wij u diverse tips om zo efficiënt mogelijk gebruik te maken van uw applicatie.

Servicerapportage

Performance is een belangrijk onderdeel van een HIS. Maar niet alleen op het gebied van de software, maar ook de performance van de Customer Support afdeling is belangrijk. U wilt namelijk niet te lang in de wacht staan bij een vraag of opmerking.

In de servicerapportage vertellen we u meer over de duur van telefoongesprekken, hoe snel er gereageerd wordt op uw vragen en hoe zo efficiënt mogelijk gebruik gemaakt kan worden van de applicatie.

Performance