Ga naar Demo-omgeving MGn
Sluit pagina
Over MijnGezondheid.net en MedGemak
 
Staat uw vraag er niet tussen? Kijk dan eens op de veelgestelde vragen pagina op het klantportaal of op de ondersteuningspagina op MijnGezondheid.net.
 
 
Veelgestelde vragen
Kijk voor vraag & antwoord op veelgestelde DVZA-/PGO-vragen op de FAQ.
DVZA/PGO
De patiënt krijgt een herinnering aan zijn afspraak terwijl ik de betreffende patiënt alleen maar in de agenda heb gezet voor overleg, hoe kan dit?
 
Afspraken maken
 
Hoe pas ik een maskerbrief aan? Ik kan geen maskerbrieven vinden.
Maskerbrieven
Ik heb de afwezigheidsinstellingen aangezet, maar ik ontvang alsnog herhaalrecepten en/of e-consults, hoe kan dit?
 
Afwezigheidsinstellingen
Waarom kan ik geen laboratorium uitslagen, documenten en/of een kopie van het medisch dossier publiceren? Het knopje is grijs.
 
Waar kan ik notities aanmaken voor de patiënt die de patiënt niet ziet?
 
Als ik een episode of SOEP-regel op privacy zet ziet de patiënt dit dan?
 
Wat wordt er met de patiënt gedeeld als ik het dossier vrijgeef?
 
Dossierinzage
Hoe zorg ik ervoor dat receptplichtige medicatie in Medicom binnenkomt en niet bij de apotheek?
Medicijnen bestellen
De patiënt ziet een oude of onjuiste huisarts en/of apotheek op MGn. Hoe kan ik dit wijzigen?
 
Een patiënt ziet de (persoonlijke) gegevens van iemand anders op het eigen MGn-account, hoe kan dit?
 
Ik heb voor een patiënt wel een MGn-contract aangemaakt, maar hij kan niet inloggen. De patiënt loopt vast na het accepteren van de voorwaarden.
 
Een patiënt kan niet inloggen, hoe kan dit?
 
Hoe weten patiënten waarvan geen e-mailadres bekend is dat ik MijnGezondheid.net aanbied?
Aanmelden/inloggen
Kijk voor vraag & antwoord op veelgestelde DVZA-/PGO-vragen op de FAQ.
DVZA/PGO
Sluit pagina
Hoe pas ik een maskerbrief aan? Ik kan geen maskerbrieven vinden.
Maskerbrieven
U kunt de maskerbrieven terugvinden bij Communicatie en Waarneming > Correspondentie. Om alleen de MGn-maskerbrieven zichtbaar te maken kunt u filteren op Omschrijving: MGn (Hier kunt u Assistent(e) leeg laten).
Om de inhoud van de maskerbrief te wijzigen selecteert u de gewenste brief en klikt u op Wijzigen > Brief.
Afspraken maken
Staat uw vraag er niet tussen? Kijk dan eens op de veelgestelde vragen pagina op het klantportaal of op de ondersteuningspagina op MijnGezondheid.net.
Over MijnGezondheid.net en MedGemak
Veelgestelde vragen