Informatiepagina MINDD
Op deze pagina vindt u alle informatie met betrekking tot de vernieuwde 'Moet ik naar de dokter?' integratie.
Waarom doen we dit?
Helpkaarten/video
Webinars
Algemeen
Wat is Moet Ik Naar De Dokter?
Welke voordelen heeft het gebruik van een triage-oplossing voor de praktijk?
Welke voordelen heeft MINDD voor de patiënt?
Waarom bieden jullie de MINDD-integratie kosteloos aan?
Wat ziet de patiënt bij de urgentieniveaus waarvan het verslag naar de praktijk ingestuurd kan worden (U3, U4 & U5)
Wat ziet de patiënt van Moet Ik Naar De Dokter?
Wat ziet de praktijk in Medicom?
Moet ik mijn website aanpassen?
Kan ik ook kiezen voor een andere aanbieder van triage?
Hoe informeer ik mijn patiënten over de MINDD-integratie?
De MINDD-integratie is niet geactiveerd voor mijn praktijk. Hoe komt dit?
Ik maak gebruik van Klinik/Spreekuur. Wat geldt dan voor mij?
Wat komt er nog aan?
Wat gaat er nog veranderen mbt de MINDD integratie
In welke talen kan de patiënt straks MINDD doorlopen
Kosten/kennismakingperiode
Wat gaat het kosten?
Per wanneer start de facturatie?
Tot wanneer loopt de kennismakingsperiode?
Is de kennismakingsperiode gratis?
Wat is de uiterlijke datum dat ik mij moet afmelden als ik geen gebruik wil maken?
Hoe kan ik me afmelden voor het gebruik van MINDD?
Kan ik aanspraak maken op een vergoeding vanuit de zorgverzekering?
Moet ik implementatiekosten betalen als ik triage afneem?
Ik maak gebruik van een andere triage, maar wil MINDD gaan gebruiken. Betaal ik dan implementatiekosten?
Kunnen jullie zomaar een functionaliteit met extra kosten toevoegen aan mijn abonnement?
Ik heb al MINDD, wat verandert er voor mij?
Wat gaat er in de triage voor mij veranderen?
Wat gaat er veranderen in de kosten?
Wat verandert er voor de patiënt?
Wat als ik geen gebruik wil maken van de integratie, kan ik wel mijn huidige versie van MINDD behouden?
Ik wil gebruik maken, maar voldoe niet aan de voorwaarden
Welk pakket heb ik nodig om gebruik te kunnen maken van de integratie?
Waarom moet ik e-consult afnemen?
Hoe kan ik het juiste abonnement afnemen?
Als ik mijn abonnement upgrade, kan ik dan gebruik maken van de proefperiode?
Wat kost een upgrade van mijn abonnement?
Webinars
Helpkaarten/video
Afmelden voor MINDD
Op deze pagina vindt u alle informatie met betrekking tot de vernieuwde 'Moet ik naar de dokter?' integratie.
Informatiepagina MINDD
Algemeen
Wat is Moet Ik Naar De Dokter?
Welke voordelen heeft het gebruik van een triage-oplossing voor de praktijk?
Welke voordelen heeft MINDD voor de patiënt?
Waarom bieden jullie de MINDD-integratie kosteloos aan?
Wat ziet de patiënt van Moet Ik Naar De Dokter?
Wat ziet de praktijk in Medicom?
Moet ik mijn website aanpassen?
Kan ik ook kiezen voor een andere aanbieder van triage?
Kosten/kennismakingperiode
Wat gaat het kosten?
Per wanneer start de facturatie?
Tot wanneer loopt de kennismakingsperiode?
Is de kennismakingsperiode gratis?
Wat is de uiterlijke datum dat ik mij moet afmelden als ik geen gebruik wil maken?
Hoe kan ik me afmelden voor het gebruik van MINDD?
Kan ik aanspraak maken op een vergoeding vanuit de zorgverzekering?
Moet ik implementatiekosten betalen als ik triage afneem?
Ik maak gebruik van een andere triage, maar wil MINDD gaan gebruiken. Betaal ik dan implementatiekosten?
Ik heb al MINDD, wat verandert er voor mij?
Wat gaat er in de triage voor mij veranderen?
Wat gaat er veranderen in de kosten?
Wat verandert er voor de patiënt?
Wat als ik geen gebruik wil maken van de integratie, kan ik wel mijn huidige versie van MINDD behouden?
Ik wil gebruik maken, maar voldoe niet aan de voorwaarden
Welk pakket heb ik nodig om gebruik te kunnen maken van de integratie?
Waarom moet ik e-consult afnemen?
Hoe kan ik het juiste abonnement afnemen?
Als ik mijn abonnement upgrade, kan ik dan gebruik maken van de proefperiode?
Wat kost een upgrade van mijn abonnement?