Samenwerkingen

Klantcases

Aanleiding

De naam van de patiënt wordt niet goed verstaan, de foutmarge loopt op en de patiënt ervaart onpersoonlijke zorg door het navragen van naam en geboortedatum. Omdat we bij PharmaPartners graag onze gebruikers ontzorgen en kwalitatief de beste zorg ondersteunen, zijn we aan de slag gegaan met de Telefonie-integratie.

Klik op de onderstaande voordelen om meer informatie te lezen

Voordelen

Minder kans op fouten

De werkdruk wordt verlaagd

Telefonie-Integratie Veilig en efficiënt bellen met patiënten

De telefoon blijft rinkelen en de wachttijden lopen op. Ook buiten de piekpunten blijft telefonie een punt van aandacht.

Interesse?

 

We gaan graag met u in gesprek. Via het contactformulier via de knop hieronder kunt u uw vraag aan ons stellen. We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

We gaan graag met u in gesprek. Via het contactformulier via de knop hieronder kunt u uw vraag aan ons stellen. We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Interesse?

 

Rechtstreeks vanuit Medicom bellen

 

 

De werkdruk wordt verlaagd

Minder kans op fouten

Klik op de onderstaande voordelen om meer informatie te lezen

Tijdwinst

Voordelen

Aanleiding

De opzet is eenvoudig, maar levert verrassend veel tijdwinst op. Samengevat vindt er een herkenning plaats tussen uw telefooncentrale en Medicom-systeem. Zo ziet u de gegevens van de inkomende beller in uw scherm en kunt u vanuit daar direct naar de agenda of het dossier van de patiënt gaan. Andersom kunt u rechtstreeks vanuit het dossier van de patiënt uitgaand bellen.

Klantcases

Telefonie-Integratie Veilig en efficiënt bellen met patiënten

De Telefonie-integratie van PharmaPartners is de oplossing om uw telefoonverkeer makkelijk en snel te laten verlopen!